Moeilijk klaarkomen als man?

Hallo, ik ben 56, getrouwd en kom bijna niet klaar als we sex hebben. In onze relatie die bijna 4 jaar duurt ben ik pas 2 keer in haar klaar gekomen. Masturberen is geen probleem ook al moet ik daar ook best veel moeite voor doen. Ik zelf heb er geen problemen mee omdat ik wel altijd op het randje van komen zit maar daar blijft het bij. Ik merk dat mijn partner er soms onzeker over is maar voor mij is eigenlijk ideaal. Als ik eenmaal klaar gekomen ben dan is de echte geilheid weg terwijl ik door kan blijven gaan en genieten zonder klaar te komen. Zijn er meer mannen die dit hebben?

een week geleden
jc54
een week geleden
Ja, er zijn beslist meer mannen die een soortgelijk probleem kennen. Praat eens met je huisarts, vraag een verwijzing naar een uroloog en vraag daar een PSA test aan.
Castle
een week geleden
Ook de stress van het "niet klaarkomen" kan je geestelijk druk geven. Er zijn inderdaad mannen met hetzelfde probleem en je staat dus niet alleen.
huge
een week geleden
Gebruikt u medicatie? Sinds ik antidepressie gebruik (citalopram) merk ik dat ik er ook veel moeite mee heb. Ook met masturberen. Het uitstellen vind ik persoonlijk niet erg. Op die manier blijf ik lekker lang opgewonden. Mocht je/jullie er echt last van hebben dan misschien toch even langs de huisarts? Succes met het vinden van een oplossing!

Geef als eerste antwoord