Wat is een uitstekende sollicitatiebrief van boekhouder en controller, waar je veel kans maakt op die functie te krijgen?

Als je afgestuurd bent, aan de HAN, bedrijfseconomie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik denk dat het niet uitmaakt voor welk beroep je solliciteert als je brief maar uitstraalt dat je zelfverzekerd bent! Ik heb 4 sollicitatiebrieven gestuurd in 2 maanden tijd, ben bij alle 4 uitgenodigd en bij 3 ervan ook aangenomen... nu moet ik zelf nog kiezen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat je niet veel ervaring hebt, dus moet je het over een andere boeg gooien. Geef in je brief aan over welke andere ervaringen je beschikt die wellicht ook van belang zijn, zoals vrijwilligerswerk, bestuurswerk etc. en geef daarbij aan welke vaardigheden je daarbij hebt opgedaan en in welke mate die van belang zijn voor de functie.
En besteed veel aandacht aan een mooie lay-out.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Check de post eens die ik als bron heb toegevoegd om je cv te schrijven als je niet veel ervaring hebt. Belangrijkste is dat je je andere skills in de kijker zet.